Известие

Collapse
No announcement yet.

проблеми с перките на радиатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблеми с перките на радиатора

    Здравейте, алфоманиаци! Дайте съвет! Моля ви! Спешно е! Ще ми гръмне двигателя! Когато загрее колата не се включват перките! Моля, ако е имал някой подобен проблем да пише........Става дума за алфа 145 1.6 боксер. Може ли някой да ми каже при каква температура трябва да ми се включат охлаждащите вентилатори. Някой знае ли има ли предпазители(бушони) във ел. веригата на перките.
    ALFA 145 1.6 boxer

  • #2
    Има един датчик там за да включи перката,ама кажи каква е колата да ти кажеме къде да го търсиш.
    RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
    0899832271 Сашо

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Lisan
      Има един датчик там за да включи перката,ама кажи каква е колата да ти кажеме къде да го търсиш.
      има 1 датчик- този датчик не представлява ли термо реле? Замерих датчика, той е включен с някакво съпротивление последователно и дава постоянна верига. нетрябва ли да включи при определена работна температура?
      Шонтирах този датчик, но пак не включиха перките, а колата мина 100 градуса. Термостатът ми е здрав- скоро го смених.
      ALFA 145 1.6 boxer

      Comment


      • #4
        Кажи каква е колата?
        RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
        0899832271 Сашо

        Comment


        • #5
          Re: проблеми с перките на радиатора

          Първоначално публикувано от dodoraz
          Здравейте, алфоманиаци! Дайте съвет! Моля ви! Спешно е! Ще ми гръмне двигателя! Когато загрее колата не се включват перките! Моля, ако е имал някой подобен проблем да пише........Става дума за алфа 145 1.6 боксер. Може ли някой да ми каже при каква температура трябва да ми се включат охлаждащите вентилатори. Някой знае ли има ли предпазители(бушони) във ел. веригата на перките.
          Доста вероятно е проблема да идва от датчика за перките на радиатора.Намира се в долната дясна (като си пред колата) страна на радиатора. Неудобното е че трябва да се сваля бронята за да се смени.
          Моя като се развали перките започнаха да работят постоянно.
          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

          www.ClassicCar-bg.com

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Lisan
            Кажи каква е колата?
            145 1.6
            ALFA 145 1.6 boxer

            Comment


            • #7
              Re: проблеми с перките на радиатора

              Първоначално публикувано от Speeder
              Първоначално публикувано от dodoraz
              Здравейте, алфоманиаци! Дайте съвет! Моля ви! Спешно е! Ще ми гръмне двигателя! Когато загрее колата не се включват перките! Моля, ако е имал някой подобен проблем да пише........Става дума за алфа 145 1.6 боксер. Може ли някой да ми каже при каква температура трябва да ми се включат охлаждащите вентилатори. Някой знае ли има ли предпазители(бушони) във ел. веригата на перките.
              Доста вероятно е проблема да идва от датчика за перките на радиатора.Намира се в долната дясна (като си пред колата) страна на радиатора. Неудобното е че трябва да се сваля бронята за да се смени.
              Моя като се развали перките започнаха да работят постоянно.
              открих къде е този датчик, демонтирах го и дадох накъсо двете клеми, но перките ми пак не завъртат
              ALFA 145 1.6 boxer

              Comment


              • #8
                възмойнолие да имам някаде прекъсване вав ел.инсталацията или някои рпредпазител{бушон}
                ALFA 145 1.6 boxer

                Comment


                • #9
                  възмойнолие да имам някаде прекъсване вав ел.инсталацията или някои рпредпазител{бушон}
                  ALFA 145 1.6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    има си предпазители, освен това има и релета за перката които са под кората на волана и дрябва да се разглобяава там, освен това горе по средата на радиатора има и един голяам резистор за 1 степен на перките. има подробна тема във форума, там е обяснено и за градусите и за перките, потърси я с търсачката . пищи перки или загрява. сега няамам време да ти обясна по-подробно. успех
                    НАЙ-БЪРЗИЯТ ПЪТ ДО ВКЪЩИ ->146-BOXER 1.6

                    Comment


                    • #11
                      Аз първо бих си проверил предпазителя.Малко се разрових из файловете и ето какво намерих
                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • #12
                        Имаш ли климатик? Щот тогава става още по-сложно Ял съм го дървото
                        ма все пак провери първо предпазителите.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #13
                          Благодоря ви много за информацията.Страхоооотни сте .Надявам се и аз като чета форума да помогна за нещо с моя скромен опит
                          ALFA 145 1.6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            За нищо колега. Аз не че разбирам много ама ако мога давам мнение.
                            Я кажи оправи ли проблема?
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #15
                              Най вероятно е реостата погледни го седи на самия радиатор над перките едно таквоз съпротивление с две клеми виж дали не се е запалила някоя клема защото имат този навик ако не има вероятност да е с проблема на бившата ми кола а именно водна помпа-помня че и моята в началото така започна когато загрее сложи един термометър в казанчето ако има гляма разлика в температурата си е направо за водна помпа
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X